Отключить рекламу Создать сайт бесплатно
Понеділок, 29.04.2024, 15:03

Панда-Меблі Київ, вул.Бориспільська 9, оф. 301.


  тел. 044-587-51-19, 044-592-20-67.
У НАС ВИ МОЖЕТЕ ЗАМОВИТИ КОРПУСНІ МЕБЛІ, ШАФИ-КУПЕ, ВБУДОВАНІ ШАФИ КУХНІ НА ЗАМОВЛЕННЯ,РАДІУСНІ ШАФИ-КУПЕ, КОМП'ЮТЕРНІ МЕБЛІ, МЕБЛІ ПІД АПАРАТУРУ телефон У КИЄВІ 044-587-51-19
Panda-Mebli
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Теги

Офісні меблі

 

Сучасні офісні меблі, як правило, мають прості форми. Новому вигляду меблів відповідають нові конструкції і матеріали. Більшість предметів офісних меблів виконуються з деревно-стружкових плит, окантованих рейками з двох боків і фанерованих клеєною фанерою. Деревно-стружкові плити - дуже міцний матеріал, вони майже не схильні до викривлення. Поверхня деревно-стружкової плити при відповідній обробці може служити лицьовою поверхнею меблів. Лицьова поверхня дорожчих меблів покривається фанерою з цінних порід" деревини - горіха, карельської берези, карагача, тополі, чинари, червоного дерева і т.д.

Одним з видів обробки меблів є поліровка, вживана для горіха, червоного дерева і інших цінних порід деревини. Воскову обробку з подальшим закріпленням спиртним лаком часто застосовують при обробці меблів дубом.

 Високими художніми якостями і міцною поверхнею обробки відрізняються меблі, забарвлені емалями або нітроцелюлозними фарбами. У виробництві меблів застосовуються нові обробні матеріали (шаруваті пластики, плівки), що володіють високими експлуатаційними якостями.

 Меблі повинні відповідати за розмірами приміщенню, для якого вона призначається. Зайве високі і громіздкі меблі займають багато місця, зорово знижує висоту і створює враження тісноти. Велике значення для зручного і красивого розташування меблів має правильний вибір відстаней між окремими предметами і групами меблів. При розстановці меблів необхідно враховувати її розміщення по відношенню до вікон і дверей, як виглядають меблі на тлі стін, чи правильно падає природне світло (з вікон) і штучне освітлення (від ламп) на робоче місце, і т. д.

 

Який начальник не мріє про те, щоб його підлеглі працювали максимально плідно і успішно, повною мірою реалізовуючи свій потенціал?

Проте при цьому багато хто забуває, що для досягнення таких результатів необхідне, в першу чергу, забезпечити елементарні умови для роботи співробітників, створити фізично і психологічно комфортний простір в офісі. Організувати такий ідеальний робочий простір неможливо без знання про одну з головних якостей офісних меблів - її ергономічності.

 Сьогодні це слово стало невід'ємною характеристикою будь-яких якісних меблів. Ми все частіше чуємо: "виріб задовольняє ергономічним вимогам", "меблі ергономічні": Що ж означає це поняття, і чому темі ергономіки приділяється сьогодні максимальна увага?

 Ергономіка (від греч. ergon - робота і nomos - закон) - це наука, комплексно вивчаюча діяльність людини, знаряддя і засоби його діяльності, навколишнє середовище в процесі їх взаємодії. Головна мета цієї науки, в основу якої лягли багато дисциплін, - забезпечення ефективності, безпеки і комфортності робочого процесу. Тобто створення таких умов роботи, які сприяють зниженню стомлюваності людини і збереженню його здоров'я. Цілком з'ясовно, що одним з головних об'єктів вивчення ергономіки стали офісні меблі.

 Думаємо, ні у кого не виникне питання, чому так важливо піклуватися про зручність офісної обстановки.

 Почнемо з того, що цю зручність надає вирішальний вплив на працездатність будь-якого колективу. Якщо людина протягом робочого дня не встигає виконати все намічене, це не завжди означає, що він поганий працівник: причиною тому може стати незручне робоче місце, яке викликає у нього швидке стомлення, а також вимушує витрачати час і енергію на зайві дії. Загальновідомо, що стан нашого здоров'я також безпосередньо залежить від грамотного облаштування офісу. Проблеми із зором, головні болі, порушення опорно-рухової системи, хвороби судин і багато що інше - немає жодної системи організму, яка не страждала б від незручних меблів або неправильного її розташування. А тим часом, щоб не відчувати себе щодня втомленими і беззахисними перед наступаючими нездужаннями, достатньо лише знати головні принципи ергономічного офісу. Рецепт його створення включає декілька складових. По-перше, організація робочого простору повинна відповідати профілю фірми: зрозуміло, що для адвокатів неприйнятно вести довірчі бесіди з клієнтами в загальній кімнаті, тоді як менеджерів з продажу не потрібно розсаджувати по окремих кабінетах. Проте простим діленням простору тут не обмежитися. Величезну роль в створенні комфортного робочого простору грає підбір меблів, що відповідають головним вимогам ергономіки. Саме тому про них варто поговорити докладніше.

 До параметрів ергономічної безпеки, яка частково закладається при проектуванні меблів, відносяться плавні кути, правильні габарити виробу, його міцність, простота в обігу. Інші параметри закладаються вже безпосередньо при її створенні - такі, як якість збірки і використання екологічно чистих матеріалів. Інше залежить від грамотного розташування меблів в інтер'єрі офісу.

Дуже важливо, щоб робочий простір міг комплектуватися з урахуванням індивідуальних потреб працівника. Це завдання без зусиль можуть вирішити мобільні меблі, які можуть легко трансформуватися залежно від уявлення тієї або іншої людини про ідеальне робоче місце. Найбільш вдалим фахівці рахують розташування меблів за принципом <все під рукою>: коли необхідні для щоденної роботи полиці, тумби, шафи знаходяться на відстані витягнутої руки. Це дозволяє виключити непотрібні витрати енергії і направити всі сили на виконання своїх безпосередніх обов'язків. Доведено, що завдяки дотриманню норм ергономіки економиться близько 30% робочого часу. Немає необхідності пояснювати, що економічна вигода від цього може скласти вельми значні суми.

 Часто при виборі майбутньої обстановки клієнт приділяє основну увагу крупним предметам меблів, таким, як шафи і стелажі: вважається, що вони в першу чергу звертають на себе увагу і тому більш значущі для іміджу офісу. А крісла і стільці, від яких більше всього залежить зручність роботи, вибираються за залишковим принципом. Це велика помилка. Учені підрахували, що від 75 до 95% часу на роботі ми проводимо сидячи. Адже безперервне сидіння вже саме по собі завдає великої шкоди організму і стомлює тіло значно сильніше, ніж напружена фізична праця. Коли йдеться про ергокрісло (як операторському, так і директорському), то воно, окрім пасивної ергономіки - зручно сидіти нерухомо, - повинно володіти ще і активною ергономікою. Це означає, що людина, що сидить на нім, має можливість під час роботи міняти положення тіла і не випробовувати при цьому незручності, що покращує кровообіг і перешкоджає односторонньому навантаженню м'язів. Відповідно, вимоги до міцності конструкції, стійкості до динамічних навантажень збільшуються у декілька разів.

 Вибір столу як основного предмету обстановки - також відповідальне завдання. З кожним днем збільшується кількість операцій, вироблюваних однією людиною: робота за комп'ютером, оформлення паперових документів, ведення переговорів. Відповідно, потрібна простора робоча поверхня. Це головна умова, оскільки, якщо вам ледве вистачає місце для розміщення монітора комп'ютера, ні про яку ергономіку вже мові бути не може. Висота столу повинна бути приблизно на рівні середини живота працівника (при його прямій посадці), а його глибина повинна дозволяти повністю покласти лікті на стіл, відсунувши клавіатуру до монітора. Також найбільшою популярністю користуються письмові столи з додатковим закругленим сегментом. Що стосується конфігурації, то ергономічні столи нагадують по своїй конструкції пазли - так звані модульні столи, які при необхідності можна легко перегрупувати, прибравши або додавши потрібні модулі згідно з розмірами вашої офісної площі.

 Великою підмогою для організації зручного і безпечного робочого місця є різні меблеві аксесуари: освітлювальні прилади, підставки і навісні полиці, приставні тумби, висота і місцеположення яких легко регулюються. Важливою умовою ергономіки вважається ефективне використання офісних перегородок. Той же модульний принцип, закладений в їх основу, дає нові можливості для розділення робочих місць і підвищення звукоізоляції, а значить, комфорту співробітників.

 На сьогоднішній день офісні меблі багатьох українських виробників розробляються з урахуванням головних законів ергономіки, причому дизайнери звертають увагу не тільки на якість і дизайн своєї продукції, але і, в першу чергу, на ступінь її комфортабельності і відповідність всім європейським стандартам. Що особливо важливе, виробники цих меблів враховують не тільки ергономіку окремого робочого місця, але і офісного простору в цілому: моделі створюються з обов'язковим обліком функціональних обов'язків і специфіки роботи співробітників самого різного профілю.

 Оцінивши комфорт таких меблів, ви неодмінно погодитеся з думкою фахівців про те, що ергономічний офіс є виправданим вкладенням засобів. Судите самі - продумані з погляду ергономіки меблі підвищують ефективність праці, забезпечують здоров'я співробітників, активізують їх творчий процес, деколи навіть допомагає утримати цінних фахівців, нарешті, просто сприяє створенню сприятливого психологічного клімату в колективі. А результат вельми значний - успіх в бізнесі і процвітання фірми в майбутньому. Закласти основи цього майбутнього вже зараз, проявивши турботу про своїх співробітників чи ні, - вирішувати вам!

Більше фотографій Ви можете подивитися в нашому фотоальбомі в розділі офісні меблі.



www.panda-mebli.at.ua © 2000 - 2012